مشاوره ازدواج در تهران

 

همه ی انسان ها در طی زندگی خود دچار نگرانی و استرس و اضطراب و بی قراری می شوند ولی افراد مبتلا به این اختلال اضطرابی بیشتر از دیگران را تحمل می کنند و نمی توانند آن را کنترل کنند.از عوامل بروز بی قراری می توان به برداشت نادرست از تحریکات محیطی مانند سر و صدا، استرس های روانی مثل از دست دادن یکی از اعضای خانواده یا مشکلات مالی، جا به جایی محل سکونت، بستری شدن در بیمارستان، مصرف داروی جدید و عوارض جانبی آن، تداخلات دارویی اشاره کرد.

داروها: مصرف بعضی داروها مانند ریتالین که برای بیش فعالی مصرف می شود، باعث بی قراری می شود. همچنین داروهایی که برای درمان پارکینسون یا اسکیزوفرنی مصرف می شود نیز باعث بی قراری می شود.

عوامل هرمونی: کم کاری یا پر کاری تیروئید می تواند در افراد بی قراری و اضطراب ایجاد کند.

دلایل بیولوژیکی: برخی مواقع بی قراری ممکن است به دلایل عصبی اتفاق بیفتد. سندروم پاهای بی قرار، اختلال بیش فعالی و ... می توانند عوامل زمینه ساز بی قراری باشند.

اختلال دوقطبی: این اختلال دارای نوسانات خلقی است. در دوره شیدایی فرد خوش بینی افراطی دارد و در دورخ افسردگی با انرژی کم و احساس خود کم بینی همراه است.

اختلال شخصیت مرزی: چنین افرادی هیچ ثباتی در هیجان و رفتار خود ندارند و ممکن است رفتارهای خودزنی هم نشان دهند.

افسردگی: افراد افسرده احساس غم و اندوه، اضطراب و تحریک پذیری دارند.

در کل افرادی که دچار اضطراب و بی قراری هستند اول از همه چیز باید به یک دکتر با تجربه و مجرب مراجعه کنند تا متخصص تشخیص بدهد که این بیماری از چه نوعی است و برای درمان اضطراب داروهای مخصوص را تجویز کند. درمان اضطراب اصلا کار سختی نیست تا زمانی که شخص سریع به پزشک مربوطه مراجعه کند و سریعا از پیش روی این بیماری جلوگیری کند. پیشنهاد ما به شما دکتر رامین علوی نژاد است. دکتر رامین علوی نژاد در این زمینه سالیان سال است که فعالیت می کنند و از تجربه بالایی برخوردار هستند. از این رو در درمان اضطراب کمک شایانی می توانند به بیماران خود بکنند.

نگرانی دائمی

یکی از علائمی که به طور بارز نشان می دهد شخص دچار اضطراب و بی قراری است نگرانی دائمی است. در کل افراد مبتلا به این بیماری در مورد اتفاقات روزانه نیز نگرانی افراطی دارند. آن ها در مورد هر موضوعی مشغولیت فکری دارند و ذهنشان معطوف به آینده است. از این رو می گویند برای درمان باید افراد مبتلا در زمان حال زندگی کنند. در حقیقت این افراد همواره خطرهای دنیای پیرامون را بیش برآورد می کنند و همین مسئله بر احساسات و رفتارهای آن ها تاثیر می گذارد.

تست های روانشناسی قبل از ازدواج

گاهی اوقات در طول جلسات مشاوره ازدواج در تهران مشاور تصمیم می گیرد تا از تست های روانشناسی قبل از ازدواج برای شناخت بیشتر مخاطبان خود استفاده کند. تست های روانشناسی قبل از ازدواج می تواند به صورت پر کردن یک پاسخنامه به صورت تستی یا تشریحی باشد یا حتی به صورت یک جلسه مصاحبه اختصاصی با هر یک از طرفین صورت بگیرد. در این تست ها می توان وجود اختلالات روانی، شیوه نحوه برخورد هر شخص با مسائل و مشکلات فردی افراد را مورد بررسی قرار داد. دکتر رامین علوی نژاد جزء یکی از بهترین های مشاوره ازدواج در تهران هستند.